Saturday 4 August 2012

Badminton Olimpik - Wajar ke Rosmah terbang le London ?




Kredit gambar : ASD

Aku memetik berbagai sumber berita mengenai DS Rosmah akan ke London untuk memberi sokongan kepada Datuk Lee Chong Wei diperlawanan akhir badminton Olimpik 2012.




Soalan aku....WAJAR ke?

Apa bezanya Rosmah ada atau tidak ada digelanggang semasa LCW bertarung dengan Lin Dan nanti?Adakah Rosmah akan terjerit jerit,terlompat lompat macam penyokong fanatik LCW/Malaysia yang lain atau dia hanya akan duduk kat VVIP stand sambil control macho dan hanya akan ambil peranan dakap dakap jika dan bila Chong Wei menang emas Olimpik nanti (macam gambar atas).


Kalau sekadar nak penuhkan aktiviti PROMO anjuran Si Jongang Farid Ridhuan tu baik tak usahlah.Ada lebih baik tenguk live di tv macam jugak rakyat Malaysia  yang lain.Kos perbelanjaan Datin Seri dan 'entourage' yang tak pasti berapa ramai itu eluk digunakan dan disalurkan untuk anak anak yatim dan fakir miskin di bulan ramadhan pernuh berkat ini...lagi afdal.

Tapi kalau dah bingal jugak nak pergi...aku ada sikit nak pesan !

Jangan ada adegan PELUK PELUK dan GESEL GESEL PAYUDARA dengan Datuk Lee Chong Wei bila/jika dia menang emas Olimpik nanti.Kena ingat ini bulan Ramadhan dan Datin Seri tu bini pemimpin negara beragama Islam.


SELAMAT HARI RAYA DATIN SERI....



http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2012/08/wajar-ke-rosmah-terbang-le-london.html

No comments:

Post a Comment